Wednesday 15 February 2012

Produk hari ini

PRODUK PEMBUATAN COKLAT

Terima kasih kerana melawat blog saya, hari ini saya ingin memperkenalkan produk coklat saya.

Coklat adalah salah satu makanan kegemaran ramai dan terkenal di seluruh dunia , dan anda semua jangan salah faham kerana ia bukanlah makanan yang menggemukkan.
Andaakan dapati kanak-kanak yang sedang menikmati coklat akan senyap, kerana makanan ini membawa ketenangan kepada mereka.
Pendaki pendaki gunung juga membawa coklat sebagai makanan semasa mereka menjalankan aktiviti mendaki.
Itulah antara tips pemakanan coklat yang dapat saya kongsi mungkin anda tahu lebih banyak ,kongsilah bersama saya terima kasih.

Jika anda ingin mencuba kami juga menyediakan kelas dan Tenaga Pengajar yang mahir untuk anda cuba sendiri membuat coklat ini dengan
berbagai rupa bentuk yang menarik untuk di hidangkan kepada keluarga
dan sebagai hadiah atau hantaran.


 




  

No comments:

Post a Comment